Na naszej stronie internetowej w zakładce “Modele” wybierz interesujący Cię pendrive reklamowy. Każdy produkt posiada szczegółową specyfikację, m.in. dostępne pojemności, materiał z jakiego wykonana jest obudowa, kolory, metody znakowania i zdjęcia.
Zapytania cenowe dotyczące wybranych modeli możesz złożyć na jeden z 3 sposobów:
1. telefonicznie pod numerem: 664 997 021 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00
2. wysyłając e-mail z zapytaniem na adres kontakt@pendriveme.pl
3. bezpośrednio z naszej strony wypełniając formularz zapytania.
Po otrzymaniu zapytania przygotujemy dla Ciebie indywidualną kalkulację, którą otrzymasz emailem. Jeśli wyślesz nam logo swojej firmy przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wizualizację nadruku na wybranym modelu pendrive.
Gdy już zdecydujesz się na konkretny model powiadom nas o tym, a wyślemy Ci formularz zamówienia wraz z fakturą proforma. Abyśmy mogli rozpocząć proces realizacji Twojego zamówienia wystarczy, że odeślesz nam faksem lub emailem:
Za zamówienie możesz zapłacić przelewem na konto bankowe wskazane na fakturze. Po wcześniejszym uzgodnieniu z konsultantem istnieje również możliwość zapłaty gotówką w siedzibie naszej firmy.
Wszystkie zamówienia dla nowych Klientów realizowane są po dokonaniu przedpłaty. Jeśli zrealizujesz u nas przynajmniej 3 zamówienia, zapytaj swojego konsultanta o możliwość skorzystania ze specjalnych warunków płatności dla stałych Klientów.
Dla jednostek budżetowych oferujemy możliwość płatności z odroczonym terminem.
Gdy Twoje zamówienie jest gotowe wysyłamy je do Ciebie niezwłocznie firmą kurierską pod wskazany w zamówieniu adres. Dostawa jest realizowana najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego, jednak musisz pamiętać, że firmy kurierskie zastrzegają sobie możliwość dostawy w ciągu 2 dni roboczych. Może się to zdarzyć np. w przypadku utrudnionych warunków drogowych lub innych przyczyn losowych.